onsdag 18 februari 2009

om en onsdag

onsdag, en riktigt bra dag!
för vi har djurkunskap hela eftermiddan! och det älskar jag!
jag längtar till onsdagar varje vecka för att vi ska vara i laggårn då :) jaja, just nu kollar jag bara på datorn, kollar bloggen, och fortsätter att kolla olika hundraser.
jag är så mycket för de just nu, eftersom jag har tänkt köpa hund.. kommer ju bli om några år åsådär, men alltid bra att vara ute i rätt tid att börja kolla hundraser, för jag måste ju få veta vilken hundras som passar mig bäst! :)
flat coated retriever är ju jättefina, och irländska varghundar (stooor), sen nu har ja sett att vit herdehund är väldigt fina också!

men jag kollar vidare!


kram på er!/m,


nu är det bara typ 2 dagar kvar till helg, då blir de piteå med mamma! :D


1 kommentar:

  1. Hej gumman! Jag längtar efter dig åxå,alltid. Ha det så bra så länge och keep up the good work, med skolan.
    Puss & Kram/mamma

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam