måndag 16 februari 2009

om datakunskap




lönlöst på ett sätt. bra på ett annat.
jag menar, när ska jag ha användning för excel?
inte så ofta jag använder det. ;)
men, visst. nog kan det hända nångång.
jaja, nu blir det piteå två veckor i streck, för jag ska inte hem till helgen :)
markus ska på hockey i piteå nästa helg, mamma ska dit, så jag blir i piteå och bo på hotell med mamma :) det blir kul, och skönt!
pappa och gabriella och edvin ska ändå bort till övik så det är ändå ingen hemma om jag skulle fara hem, så det blir kul i piteå!

nu har jag skaffat blogg, igen.
nu blir det mer uppdaterande!

kram/matilda









2 kommentarer:

  1. Hej gumman! Den är jättefin! ja, vi kan ju hjälpas åt och ge varandra tips=) Puss o Kram/mamma

    SvaraRadera
  2. Tack mamma! jag har inte hunnit så mycket på den än!
    men det ska jag göra sen!
    måste lära mig å sådär :D

    kram! /Matilda

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam