torsdag 19 februari 2009

om en torsdag

nu är det snart helg! gud så skönt, asså! :D
sitter och håller på med ett engelskaprogram, typ spellright, nå grammatikprogram, de är inte så kul. :P
sen klockan 10 har vi LH alltså så ska vi vara i laggårn igen, jobbigt, när man ska vara i laggårn så tidigt så luktar man kossa hela dagen, men hela eftermiddan ska vi vara i snickeriet, så då gör det inte så mycket. och då kanske jag hinner klart med min, grej! :D haha
jag längtar väldigt mycket till imorgon, då är det helg! :D

+ att jag längtar mycket till i sommarn, då jag å elin ska hitta på nå riktigt kul!
(berättar för dig sen, mamma)


jaja, vi hörs!

kram!/m,






jag och elin på bryggan vid nybban :)

3 kommentarer:

  1. Spännande... Du är duktig Matilda,jag borde åxå vänta till Semmeldagen... I helgen köper vi nåt gott, eller hur?
    Puss/mamma

    SvaraRadera
  2. Så kul att du har en blogg! :) Alma skickar en kram tillbaka!

    SvaraRadera
  3. hej mamma! det tycker jag verkligen att vi ska göra! :)
    kram/

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam