lördag 28 februari 2009

om en lördag

skönt med helg, skönt med lov.. bara skönt att vara ledig! :)

jag vaknade vid 10, sen kom mamma in och fråga om jag skulle med på intersport, och eftersom jag inte ville sova bort hela dagen så följde jag med, rea på intersport, inte dåligt.. men jag hittade ingenting.
nu snart klockan ett, så ska jag på hockeymatch.. markus har hockeyavslutning, sen blir det badet, men jag valde att sitta och titta på istället för att bada, inte riktigt min grej.. :) så jag får titta på med mamma.. sen skull dom beställa pizza till badet, så de blir ju kul :)
sen ikväll ska mamma ut med anki, och jag, ebba och markus stannar hemma.. blir som att sitta barnvakt lite.. men senare far jag nog ut, för elin ville att ja skulle komma till deras klassfest som dom skulle ha... blir bra!


menmen, nu ska vi strax gå.

vi hörs!

/m,








och nu längtar jag riktigt mycket till sommar, och hästar!

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam