fredag 27 februari 2009

om att gå från orange till rött

ja, idag, vaknade jag klockan 7.53! tillochmed när ja är ledig!? :( det var inte så kul,. men jag tog det lugnt en stund, sen gick jag och duscha.. efter jag duschat ringde pappa och frågade om jag ville fara till gabriella klockan 11 och fixa mitt hår.. och det ville jag såklart.. för färgen jag hade var ju inte så vacker - orange.
så det var skönt att få fara till henne och färga håret,.. det blev rött i luggen och riktigt mörkbrunt i resten av håret, och jag blev riktigt nöjd! färgen är skitsnygg :D

menmen, ikväll ska jag vara med elin forsgren, ;) har inte träffat henne på ett tag, så nu är det verkligen på tiden :D

vi hörs!
/m, :)

1 kommentar:

  1. Ja Matilda, du blev verkligen fin i håret!!! Hon är duktig Gabriella.
    Skönt att ha dig hemma ett tag=)

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam