lördag 23 juni 2012

nu ska här hjälpas!

vill inte att ni ska lida mer..
jag ska hjälpa er.
jag lovar att ni ska få det bra igen.
det är inte rättvist hur ni blir behandlade.
och jag kan inte leva ett normalt liv förrän ni mår bra.
jag skiter i om jag får folk emot mig, för jag bryr mig inte ett skit om dessa människor. jag bryr mig om er, djur.
ni har ingen talan, så jag pratar för er.
och väljer nu dom att inte hjälpa mig, så gör jag det själv. jag kan faktiskt fixa något själv. jag gör det, för er.
för jag tänker inte vara vetande om hur ni mår å inte göra något åt det, som alla andra gör.
jag mår så dåligt över er.
och jag tänker inte må dåligt över det mer. ni ska få hjälp, jag lovar på mitt liv att ni ska få hjälp.
för såhär ska det inte vara!
det är inte rätt, det är fan inte rättvist. jag tänker inte låta det vara såhär.
jag dör hellre.

jag bryr mig inte ett skit om människorna i denna situation!
och nu kommer folk börja undra, det fattar jag.
jag har fått höra att folk bryr sig i vad jag skriver hela tiden, och seriöst!
jag vet bäst om hur Jag mår! ingen annan än jag vet det.
och ni som är så jävla nyfikna kan väl komma å fråga mig istället???
jag kan berätta vad som pågår, JAG!


nu ska allt ställas till rätta!

NU
SKA
ALLT
BLI
BRA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam