onsdag 27 juni 2012

dream about you is the worst part of the nights

somnade på soffan ikväll å drömde om dig..
drömde att du ville träffa mig och reda ut allt.
och du ville vara med mig igen.
och jag minns hur glad jag var.
vi pratade lite om det som hade hänt, men vi pratade ännu mer om framtiden... och vi var glada tillsammans igen.. vi höll hand, skrattade, kramades å var allmänt lyckliga..
jag var glad, kände en lycka som jag inte känt på väldigt länge.. jag var lycklig.. tills jag vaknade upp...
vaknade, satt mig upp i soffan och jag var allt annat än lycklig... drömmen kändes så verklig... men nej, när jag vaknade så förstod jag det som var den riktiga verkligheten och jag brast i gråt... när ska dessa mardrömmar sluta? det är därför jag inte vill somna... jag vill inte drömma om dig... men i samma stund så känns det nästan bra.. för då får jag liksom "ha" dig igen... även om det bara är en liten stund... å även om det får mig att gråta...
så kanske det är värt de?

1 kommentar:

  1. Sluta drunkna i självömkan!28 juni, 2012 13:53

    Snälla bruden, ryck upp dig och gå vidare!

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam