lördag 19 november 2011

Här var de dött!

Jobbar idag.. Det är dött.. Och jag har två aningar om varför..
1. Alla är bakis
2. Jorden har gått under och de är bara jag kvar.


Haha.. Nämen..
Hoppas det kommer lite mer folk ändå idag.. För orkar inte sitta här till två om de inte kommer in en själ ..
Men jag stänger nog kl 13 isåfall, men de är ändå 2 timmar kvar..
Men efter jag stängt ska jag hem en sväng till min älskling, sen bege mig till farmor.. Får se om Oskar vill följa med men om jag känner han rätt så vill han stanna vid sin älskade dator ;)
Sen ikväll ska jag tjata på han om att jag vill till stritjomvare där pappa å Gabriella + Edvin är :) Dom har ju stuga där nu :)
Fara dit å hälsa på en sväng skadar ju aldrig :)

Mennä, nu ska jag be en bön om att lite själar kommer hit så jag håller mig sysselsatt.. :p
Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam