fredag 11 november 2011

11/11-11

En till vecka som har gått..
Det är faktiskt sjukt att det redan gått ett halvår, och att det bara är ett halvår kvar tills jag är klar med skolan.
FYFAN så jävla skönt måste jag säga..
Snart är jag äntligen klar med skolan.
Slut på plugg, och slut med alla idioter.

Jag hatar rent ut sagt min skola.
Det enda som jag tycker om är folket i mitt elevhem.
Dom är underbara!

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva om Grans Fucking Naturbruksskola.
Men det skulle bli så fel i andras ögon, så håller det för mig själv...

När jag tänker på grans och alla regler, så blir jag så arg..
Nästan så jag inte kan andas.
Men - snart är det slut.
Och det är bra..
Ska aldrig titta tillbaka.
Ska blunda varenda gång man kanske råkar åka förbi.
4 år. FYRA jäkla år på den skolan...
Skulle aldrig ha sökt dit.. Ja mena, vad tänkte jag på?
Jaja, man lär av sina misstag.. Hoppas jag!!!!!!!!!

OMG


Jaja........
I helgen så ska jag...
Ja imorgon ska jag kanske till Piteå med Hanna å Emelie..
Men det får jag se.. Vet inte säkert än.. :)
Annars så ska jag iallafall vara med Hanna på kvällen.
Får se vad som händer, men nåt händer iallafall!

Måste ut och avreagera mig..
Är helt skakis..

BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam