torsdag 22 september 2011

Har religion..

Just nu har jag religion, och jag å Elin forskar typ om pingst.. Laim!

Snart lunch, typ korv nå..
Sen har vi projektarbete och då är de självständigt arbete.. Ska försöka skriva projektplanen då som jag fortfarande inte gjort.. Vet dock int exakt vad jag ska skriva.. Men de löser sig!

Efter de har vi kretslopp tror jag och efter skolan är de typ matte a. Blä kan ja ju säga!!


A men, igår var jag till Hällans å skulle kolla när Ida red.
Cyklade dit i duggregnet, blev blötare än blötast..
Sen när jag skulle hem så regna de så jävla mycket, var inte så sugen på att cykla hem i de vädret, så fick skjuts med Ida, men måste dock gå till Hällans idag och hämta cykeln.. Känns väl inte riktigt helt OK + att jag har jääävligt ont i foten idag.. :(

Bläsh..
jaja, nä nu ska jag fortsätta med pingstskiten!!!
Hejs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam