onsdag 28 september 2011

Fasen vad dålig jag är..

Jag suger ju på att uppdatera.. Men de är sen jag började här igen...
Finns helt enkelt för mycket att göra.. ;)

Har träffat typ världens finaste tjejer här på grans!
Dom är typ bäst!
Det känns så jäkla bra att äntligen ha bra vänner här som man kan förlita sig på, alltid driva å snacka med!
Trots att jag bara känt dom i typ 2 veckor, så känns det som att vi har känt varann i 2 år minst!
Så jäkla härligt!

Alltså, helt random and wierd..
Men jag har typ alltid varit bra på stava (Skrytfia), men de är ett ord jag har jävligt svårt för..
Heter det känt, eller kännt?
Fuck it, så pinsamt ;)

Jaja, på tal om nåt helt annat..
Nu har jag och Oskar flyttat till Nygatan 14.
Känns än så länge väldigt bra.. Men då har jag bara sovit där 3 nätter.. :)
Bara vi får ordning på alla grejer och upp med nå gardiner så blir det nog superbra!
Älskar att vi får börja från start, bara vi två, och göra det till vårt egna hem!
Måste bara säga en sak som jag sagt hundrafemtiotusen gånger; Jag älskar dig Oskar Sandman! Du är mitt ALLT!!!

Jamen, nu ska jag nog ta å lägga mig..
Eller ska kolla lite make it or break it, sen sova..
Har dock sovmorgon till 10.25 imorgon så är  väl ingen brådis.. Men vill ändå vara helt utvilad imorgon!

Dessutom, så har jag fått lön idag, och på torsdag är det tjejkväll i Piteå! Blir GREAT!
Dock så är det tjejkväll i Arvidsjaur samma dag, dåligt planerat av kommun.. Ganska konstigt också att dom sätter tjejkväll varenda år, på samma dag som pite..

Nä nu ska jag sluta pladdra!
Hejssss på er!
SOVGOTT!

2 kommentarer:

  1. Det stavas känt.
    Och konstigt stavas inte wierd, utan weird. :)

    SvaraRadera
  2. Btw, lägg ut bilder på eran nya lägenhet! :) Det är sååå kul med inredning och hem! Kramisar.

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam