torsdag 5 maj 2011

Lite om mig..

Testet startar: 22:56
Jag heter: Matilda
Min ålder är: 18


JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: Nej
Nöjd med mitt utseende?: Nej
En typ som gillar att bråka?: Nej
Längre än 1.75cm?: Nej
En person som älskar att retas?: Haha ja ;b 
Alltid glad?: Oftast
En kille?: Nej
En tjej?: Ja
Super kär?: JA
Status?: Upptagen
Positiv när det händer tråkiga saker?: Beror på om det har med mig att göra
Neger?: Vad skulle de spela för roll..? -.-

JAG BRUKAR
Se på tv?: Ja när jag är i Öjebyn
Vara med mina vänner?: Ja
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: Varje dag
Vara naken?: Ibland. :b
Be till gud?: Nej
Sova?: Ja
Spionera om dina föräldrar har samlag?: Men neej! 
Sjunga i duschen?: Ja
Skutta runt på stan som lilleskutt?: Nej
Prata med dig själv framför spegeln?: Nej
Gå till stan för att stila?: Nej
Åka buss?: Ja

JAG HAR
Hamnat i bråk?: Ja
Blivit slagen?: Ja
Fått komplimanger av en okänd?: Ja
Skrikit åt en okänd person?: Ja
Klarat ett prov?: Ja
Sårat någon? Säkert
Ramlat ner för en trappa?: Nästan
Slagit någon tillbaka?: Ja
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: Nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: Nej
Slagit en vän?: Nej
Druckit te?: Ja
Kallat din vän för sexbomb?: Ja
Stått på ett tak?: Ja
Klagat på dig själv?: Ja
Sagt fula ord till dina föräldrar?: Vet inte
Rymt hemifrån?: : Nej
Fuskat på prov?: Ja
Tagit droger?:  Nej
Rökt?: Ja
Gillat en av samma kön?: Nej
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: Haha ja

JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [/]
Pumpa mutta [ ]
Lol [ ]
Omg [/]
Hallå [x]
Tönt [x]
Idiot [x]
Bög [ ]
Gay [ ]
Wtf [x]
Kaninsex [ ]
Sexigt [ ]
Fitta [x]
Sköjj [ ]
Kuk [ ]
Snopp [x]
Balle [ ]
Ffs [x]
Btw [x]
Brb [x]
Fuck you [x]
Gölligt [ ]
Nice [x]
Exstat [ ]
Kåt [ ]
Schnopp [ ]
Peddo  [ ]
Kuksugare [ ]
Maybe [ ]
Baby [ ]
Babe [x]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

JAG HAR ÅKT
Buss?: Ja
Taxi?: Ja
Bil?: Ja
Flygplan?: Ja
Moppe?: Ja
Häst?: Ja
Dubbeldäckare (buss)?: Nej
Helikopter?: Ja
Ambulans?: Nej
En röd Bmw?: Vet inte
En gul Volvo?: Vet inte
En vit Saab?: Vet inte

TESTET
Var skitkul?: Nej
Var spännande?: Nej
Roligt?: Nej
Säg ett valfritt ord: Kärlek
Vad ville du få ut av ordet?: Vad vill man få ut av kärlek? 
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: Nej
Vad ska du göra nu?: Ringa Oskar :)
Vad är det för dag idag?: Torsdag
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: Oskar♥
Sista frågan, vad är klockan nu? 23:04

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam