onsdag 4 maj 2011

Kissebäbis!

Hihihi! Ja :)
Nu har det äntligen blivit till verklighet!
Idag har jag ringt och tingat en kattbäbis!
Och vi har nog döpt den till..... Wait for it.... Sigge! Haha. Gulligt tycker jag att de är!


Visst är han söt?
Det känns verkligen bra!
För jag älskar ju verkligen alla djur, och jag har alltid velat ha en katt!
Och jag har pratat med älsk om det, och efter lite tjat så gick han med på de..
Och jag vet att han kommer bli totalt förälskad i kissen efter några dagar!
Oskar, du vill bara inte erkänna de;)

Vi får kissen i början av Juni, då är han 12 veckor!

Dock är det bara en punkt kvar..
Råd.
Har ni nå bra råd till mig? ;)
Typ.. Bästa kattsand, kattmat (torrfoder), kattoa, osvosv.. Och klösträd.. Det ska jag typ köpa billigt någerst.. Bara den är över 1 meter.. :)
Jaja, nu ger ja mig!
Hejssss!

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam