onsdag 18 maj 2011

Lista

FÖR ETT ÅR SEDAN
Hur gammal var du? typ 17½ 
Vilken klass gick du i? 1hund 
Vad hade du för hårfärg? mörkbrunt 
Hur lång var du? 167 
Vem var du kär i? Oskar
Hade du någon pojk/flickvän? Ja!  

Vad brukade du göra på fritiden?  
Vara med vänner, Oskar, hund 
Vilka umgicks du med? Johanna, Moa, Zara, Lina, Erika, och min klass 
Hur såg du ut? Smal 
Var allt bättre då? Halvt 
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Göra saker annorlunda hade jag velat 
Har du förändrats? Ja
NU

Hur gammal är du? 18½ 
Vilken klass går du i? 2hund 
Vad har du för hårfärg? brunt. 
Hur lång är du? 168cm 
Har du någon pojk/flickvän? Ja! 
Vad brukar du göra på fritiden? Umgås med Oskar, vänner, hund 
Vilka umgås du med? Oskar, hans vänner, Hanna och Ida 
Hur ser du ut? Blä
HAR DU.. 

sovit brevid någon av samma kön? Ja 
sovit brevid någon av motsatt kön? Ja 
slagit ner någon? In my mind 
ljugit för en bra vän? Ja 
svikit någon? Ja 
fuskat på prov/läxförhör? Ja 
blivit kallad bögjävel? Nej 
kallat någon bögjävel? Ja
VEM.. 

skrev du senast till på msn? Hanna kanske 
kramade du senast? Oskar 
kan du lita på till 100%? Oskar, Hanna & Ida
är den finaste personen som finns? Oskar, Hanna och Ida 
vill du vara med just nu? Oskar 
ringde dig senast? Mamma 
 skicka ett sms till dig senast? Oskar 
skickade du sms till senast? Oskar
VAD.. 

drack du senast? Hallonsoda 
köpte du senast? Choklad 
gjorde du igår? Packade, städade, spela sims och såg tv.  
ska du göra imorgon? Städa, packa, plugg 
vill du göra just nu? Äta 
åt du senast? Igår 
är närmast dig som är rosa? Inget
KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN 

Är du kär nu? JA! 
Har du sårat nån så de börjat gråta? Ja  
Har nån sårat dig så du börjat gråta? Ja
Har du haft ett förhållande som varade över 3 månader? Ja, har!  
Har du haft ett förhållande som varade över ett år? Ja, har!  
Har du haft ett förhållande som varade över två år? Snart! ;)
ÄRLIGHET 

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: Ja 
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja 
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja 
Jag har en hemlighet som ingen vet: Ja 
Jag har fuskat i ett spel: Ja
Jag har struntat i ett prov: Missat

DÅLIGA TIDER

 Jag dricker mig berusad minst en gång i månaden: Typ 
Jag har tagit mediciner mot depression: Nej 
Jag har anorexi och/eller bulimi: Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det: Nae 
Jag har vaknat gråtande: Ja
Jag har somnat gråtande: Ja
DÖDEN

Jag hatar begravningar: Ja 
Jag har sett något dö: Nej  
Någon vän till mig har försökt begå självmord: Ja 
Någon vän till mig har begått självmord: Nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam