tisdag 17 maj 2011

kärlekkärlekkärlek

Galetgaletgalet!


Idag har jag haft en otroligt soft dag, och ganska onödig!
Började med sovmorgon till 12.25 så steg upp 9.00 och duschade, sen spelade jag sims2 och gjorde mig klar, sen drog jag till skolan 10.45 för jag ville hinna till maten, asgod lunch(lax och romsås!) kom dit typ 11, och gick å käka med Linda och hennes klasskompisar, sen gick jag ut med Linda och Jennifer och deras hundar runt körsvängen..
Sen hade vi samhälls, och då gick jag och jobbade självständigt(som jag kunnat göra hemma). Och sen hade vi ingen djursjukvård!
Så slutade 13.50..Onödigt att komma dit? Ja!

Haha, men ändå ganska skönt!
Fick nödvändiga saker göra! :)

Och nu ikväll har jag spelat sims och packat ihop saker eftersom att jag blir av med lägenheten i slutet av Juni! :D

Nu ska jag kolla House och sen dammsuga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam