lördag 26 februari 2011

hello lilla lista

Steg 1 
Namn: Matilda Eklund
Födelseplats: Boden
Bor: Arvidsjaur
Ögonfärg: gröna
Hårfärg: mörkbrunt
Skostorlek: 37-39
Civilstatus:
Har ett förhållande med Oskar Sandman
Höger- eller vänsterhänt: höger

Steg 2 

Skor som du bar idag: svarta björnborg
Dina svagheter: svartsjuk.. 
Dina rädslor: att vara ensam, mörker, döden.. 

Steg 3 

Första tanke när du vaknar: får jag sova lite till?
När somnar du: på vardag typ runt elva-tolv.. och helger, ett-tre..

Steg 4

 Pepsi eller coca cola: cola
McDonalds eller Frasses: frasses
Vans eller converse: moonboots
Lipton Ice Tea eller Nestea: nestea
Choklad eller vaniljglass: vanilj

Steg 5 

Svär du: jafan ;)
Sjunger du: jo, när ingen hör
Röker du: ne
Gillar du skolan: nej
Har du bra självförtroende: nja, ibland
Kommer du överens med dina föräldrar: försöker

Steg 6 

Har du under den senaste månaden...Druckit alkohol: ja
Rökt: nej
Shoppat: nej
Ätit en hel ask musli: nej
Stått på scen: nej
Skejtat: nej
Bakat: yeah
Stulit: nej
Kysst någon: jaaa!
Kramat någon: jaa!

Steg 7 

Har du någonsin...Däckat eller varit jättefull: nja..
Varit full: ja
Blivit kallad hora: ja
Blivit nerslagen: nej
Busringt någon: ja.
Gjort något som du ångrade: ohja!
Fått IG i nått ämne eller på något prov: ja
Kastat en sten på nån ruta: nej

Steg 8

 I framtiden..Namn på barn: vet inte ännu
Hur vill du dö: jag vill inte dö överhuvudtaget
Vad vill du bli när du blir gammal: frisör hoppas jag att det blir.. iallafall nåt som har med det att göra :)

Steg 9 

Antal människor du skulle ge ditt liv för: finns några få speciella.
Antal piercings: öronen, vill ha i tungan och naveln
Antal tatueringar: ingen än så länge
Hur många gånger har du varit med i tidningen: vet inte, men har skrivit en massa insändare också

Steg 10Vad ska du göra i sommar: jobba, tjäna pengar, åka på kryssning med älsk och bara mysa! :))
Vad ska du göra i vinter: köra en jävla massa skoter!
När tar du studenten: 2012 förfan!

Vad gör du efter gymnasiet: tar ett ledigt jobbår sen pluggar jag!
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: det blir nog så.
Vad händer till helgen: mys och lite kuliga saker ;p 
Vad vill du helst göra just nu: leva

Steg 11Vill du ha pojk/flickvän: har redan den bästa
Vad tittar du först på hos killar/tjejer: i oskar tror jag att jag såg håret, ögonen och kläderna först. sen märkte jag att han var riktigt trevlig, söt å riktigt snygg! tänk vilken tur man har haft!
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först: hanna, om jag får bestämma ;)
Vem är den perversaste person du känner: BENKTOR!
Hur många gånger har du varit utomlands:4-5 ggr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam