torsdag 24 februari 2011

nu fattas det bara 1000 inlägg...

tills jag når 1337 inlägg! ;)
haha, 1000 inlägg...
hur länge till tar det innan jag har skrivit 1000 inlägg? :b
typ 5 år.... kul ens. :p

jaja, whatever.
nu sitter jag och kollar bigbrother.
det är helt sjukt hur barnsligt dom beter sig?! haha..
men de är säkert sådär jag låter.. hemskt.. blä.
skönt ändå att veckan är över! snart iallafall, har bara två lektioner kvar imorgon, sen går bussen 15.20! :)

imorgon blir en bra dag!
först har jag då skola, och kommer till arvidsjaur 17.15.
då ska jag, oskar, hans bror och hans tjej fara till oskars och eriks farmor som fyller år.
sen klockan 19, har min bror, markus, konsert på medan! så då ska jag dit och kolla medans oskar är på k4 och kollar innebandymatch!
blir fullt upp, sen ska jag nog hämta mina nya speglar som pappa och gabriella köpte igår åt mig när dom var på IKEA! :)
en apbra dag! :)
men nu ska jag kolla klart BB sen hoppas att mitt hår torkar snabbt så jag kan gå ut med nea sen sova! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam