torsdag 13 januari 2011

tu es mon tout

känner att jag kanske borde uppdatera om vad som händer nu för tiden..
men har som inga ideér på bra inlägg...
hmm..

har nu varit på min första skolvecka efter lovet.. och jag tycker att dagarna bara har sprungit iväg! :) 
dock har jag sovit jättedåligt under nätterna och sen varit supertrött på lektionerna.. 
förstår ändå inte hur jag kan vara så trött.. för jag sover powernaps på eftermiddagarna åde.. 
men det är väl dygnsrytmen som spökar.. 
menmen, åker iallafall hem imorgon :) emelie ska köra och lina ska också med! =) 
skönt att få komma hem tidigt.. alltså iallafall tidigare än om jag skulle ha åkt buss...
det är så drygt att åka buss på fredagarna.. 
för då slutar jag 11.25 och är hemma vid 12.00..
sen så måste jag sitta i lägenheten och vänta på att klockan ska bli 15.20 då min buss går..
och på dom fredagarna jag åkt buss så är alltid bussen överfull.. och jag hatar att åka buss när det är supermycket folk..
det är något irriterande! 
speciellt när man åker med nea..
mitzi var så enkel eftersom att hon var minipluttig! men nea är en stor tjej så hon tar så mycket plats.. 

jaja, nu skriver jag om onödiga saker så nu beger jag mig... till facebooks värld ;)

ha de bra alla bloggläsare.. om jag nu ens har några ;s 

säkert inte. 

jag saknar min oskar! ♥

puss på er!

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam