måndag 17 januari 2011

du är mitt liv

DITT LIV 
Vad heter du? - Matilda
I mellannamn då? - Ida
Vart bor du? - Arvidsjaur
Trivs du där? - Ja
Brukar du läsa horoskop? - Ja, ibland
'Har du körkort? - Ja, men inte bilkörkort
Äger du några converseskor? - Nej
Favoritdjur? - Hund
Vad spenderar du dina pengar på? - Onödiga saker
Senaste konserten? - Pdol..
Festar du? - Ja
Sprit, cider, vin eller öl? Cider & sprit
Brukar du bli för full? - Nej, det kan jag väl inte säga att jag blir
Antal kuddar i sängen? - 3 är mina och 1 är oskars
Kan du baka bullar? - Tror det.
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - Inget av de
Är du allergisk mot något? - Kiwi
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - röd
Vad åt du till frukost? - Inget
Hur ser du ut idag? - Ofräsch
Nästa mål i ditt liv? - Gå ut skolan, skaffa hus med älsk och börja jobba.
Vad såg du senast på tv? - Ghost Whisperer
Hur svarar du i mobilen? - Hallå
Vem ringde dig senast? - Oskar
Antal timmar sömn inatt? - ca 6
Sov du ensam? - Nej

Vad innehåller din favoritnattmacka? - Gravad lax.. Eller nå jättegott kött!

SENASTE PERSON SOMSov i din säng: Jag och Oskar

Såg dig gråta: Oskar
Fick dig att gråta: Att jag skulle fara i morse hit till öjebyn
Du gick på bio med: Oskar kanske, men det var länge sen
Du gick på stan med: Minns faktiskt inte.
Skällde på dig: Mamma/pappa
Skickade ett e-mail till dig: Nå reklam

HAR DU NÅGONSINSagt "jag älskar dig" och menat det? - Varje dag gör jag det!

Bråkat med ditt husdjur? - Oja..
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Ja!

SAKER
Tar du droger? - Nej! Skulle verkligen aldrig falla mig in!
Vad är du mest rädd för? - Spindlar, bli lämnad, mörker, döden..
Vart vill du gifta dig? - På en strand skulle vara mysigt!
Vad hatar du verkligen? - Falskhet.. t ex folk som låtsas tycka om en person men hatar egentligen personen..
Har du varit kär? - Jag är kär!

Har du ett jobb? - Nej tyvärr.. Jag önskar dock att jag hade ett
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja.
Är du ett hälsofreak? - Aldrig i hela mitt liv!

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Säkert när jag var miniplutt
Är du ensam nu? - Ja.. Om jag inte räknar Nea..
Några piercings/tatueringar? - Öronen
. Ingen tatuering än!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Olika varje dag!
Vill du gifta dig? - Ja!
Vill du ha barn? - Ja, men om några år! :)

FAVORITRum i huset? - Hos Oskar är det vardagsrummet, hos mamma är det mitt sovrum, köket och vardagsrummet & hos pappa sovrummet som jag hade och vardagsrummet!
Typ av musik? - Allt
Månad? - November, Juni, December & April

DE SENASTE 48 TIMMARNAGråtit? - Ja
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? - Har känt av lite feber.
Sagt "jag älskar dig"? - Ja
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? - Ja
kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Ja
Haft sex? - Ja

SENASTELåt du hörde: Minns inte
Film du såg: Easy A
Drink du köpte: Kennybräck
Mat du åt: Blodpudding
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har aldrig ätit
Människa du slog: Minns inte
Längsta bussresa? Vet inte
Irritation: En viss falsk person. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam