måndag 6 december 2010

vous êtes le meilleur, tu es merveilleux, tu es à moi et Je t'aime!

1 år idag med min älskling!
det finns ingen jag älskar mer än han.
han är mitt ljus i mitt mörker.
han får mig alltid att le.
han hjälper mig att gå när benen viker sig.
han hjälper mig att somna när dom sömnlösa nätterna kommer krypandes.
han kramar mig på det sättet som bara han kan.
samma med hur han kysser mig.
det går inte ens att tro på att det är möjligt..
jag har haft sån sjukt bra tur.
jag visste inte ens att det fanns personer som oskar sandman.
allt är så bra. 2010 var mitt livs bästa år.
allt har varit bra.
jag träffade mitt livs kärlek. min drömkille.
det känns som om allt är en dröm.
nästan så jag tycker att det är för bra för att vara sant..
för när jag var liten så trodde jag att jag aldrig skulle träffa nån.
att jag alltid skulle få vara ensam.
att alla mina kompisar hade pojkvänner.
och jag satt ensam och var deprimerad..
det var så mitt liv såg ut.
tills jag träffade oskar.
sen dess har inget varit sig likt.
hela livet tog en vändning.
och såklart så var det till det bättre..

oskar, du räddade mig, du räddade mitt liv.
jag har dig att tacka för att mitt liv är så bra som det kan bli.

jag älskar dig, det vet du, men det finns inga ord att beskriva min kärlek till dig.
vet inte vad jag ska säga nåt mer.
men älskad är du. kommer aldrig sluta älska dig!
hoppas du vet det!


JAG ÄLSKAR DIG 1948969 MILJARDER VARV RUNT UNIVERSUM OCH TILLBAKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam