lördag 18 december 2010

jag hoppas ni älskar mig, även dom dagarna ni vill hata mig som mest.

jag har verkligen ställt till det nu..
allt är en sån stor röra..
jag vet inte vad jag ska ta mig till...

och julen närmar sig.. och jag vet inte vad jag ska göra då....
vars ska jag vara? vars ska jag ta vägen? vars är jag välkommen?
jag vill inte förstöra eran julstämning...
jag kanske borde ha en ensam julafton..
kan det bli mer tragiskt? men det kan vara ett straff för att jag är så idiotiskt korkad.

det finns mycket jag skulle vilja skriva, men jag lyssnar på min mamma som inte tycker att man ska skriva ut allt på internet... och jag börjar äntligen förstå vad hon menar med det..

och nu, istället för att skriva skit så kan jag skriva nåt bra istället..
kan skriva om min mamma..


min mamma, är en person som jag önskar att jag var mera lik..
i hennes smarta sätt att tänka, vara och göra.

hon är så otroligt stark, god och omtänksam.
det finns ingen som är så bra som henne..
dock är jag för dålig på att inse att hon har rätt dom flesta gånger hon uttrycker sig.

jag anser mig själv som en dålig människa, som inte inser att jag har världens bästa mamma som jag verkligen måste ta vara på..
jag älskar dig mamma.. även om det inte verkar så ibland.
men jag gör verkligen det. och jag saknar alla goda stunder med dig!



min pappa, är den bästa pappan i världen.
det finns ingen som han.
han är omtänksam och vill alltid väl.
jag är dålig på att inse det också..
försöker verkligen bättra mig på att se saker.. det går.. sådär.
pappa, jag älskar och saknar dig!



jag saknar er så mycket.. jag vet inte vad jag ska ta mig till längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam