fredag 13 augusti 2010

jag vet att jag är superdålig...

.. på att blogga...
men jag känner inte som att jag orkar eller har nåt att skriva om över huvudtaget..
dessutom så har min dator haft megamycke virus så ja har måstat formatera om den.. eller de var ju faktiskt oskar som gjorde de ;)

jaja, nu kommer en lista bara för att ja gillare!

PUBERTET-

1. har du kommit in i din pubertet?- ja
2. använder du deo?- ja
3. hur ofta duschar du?- oftast varje dag
4. har du fått din mens än?-ja
5. använder du parfym?-ja
6. har du fått finnar?- ja
7. hur lång är du?- 167,5
8. tycker du att du är fet?- jag har varit fet
9. vilken klass går du i?- börjar 2hund
10. har du förändrats mycket sen innan puberteten?- ja, det har jag nog


KÄRLEK-

11. är du kär just nu?- ja
12. har du kille?- ja!
13. vad heter han?- oskar sandman
14. hur länge har ni vart tsm?-mer än 8 månader
15. hur många har du gillat?- 1 på riktigt
16. har du blivit sårad?- ja
17. har du sårat någon?- tror det
18. vad hette din första kärlek?- oskar sandman
19. har du kramat ngåon?- ja
20. har du pussat någon?- ja
21. har du strulat?- ja
22. har du haft sex?- ja

DU & DIN BÄSTAVÄN/ DINA ANDRA VÄNNER-

23. vad heter din bästavän?- hanna nilsson
24. hur gammal är hon?- 16
25. erat bästa minne?- har så många, men kommer aldrig glömma "ÅH" i lule, så jäkla bra
26. är hon fin?- hon är underbart fin och bra
27. har ni skrattat tills ni har börjat gråta?- ja
28. har ni sett på film?- ja
29. har du sovit hos henne?- tror de
30. har hon sovit hos dig?- tror de
31. har ni suttit uppe hela natten?- nästan
32. har ni vart utomlands? nej tyvärr
33. älskar du henne & dina vänner?- ja

DU & DIN FAMILJ-

34. är dina föräldrar skilda?- ja
35. hur många är ni i din ''riktiga'' familj?- många
36. har du några systrar?- en låtsaslillasyster
37. har du några bröder?- en riktig, en halv, och en låtsas
38. vad heter alla i din familj?- christina, jan, jesper, ebba, markus, edvin, tommy, gabriella, mitzi & oskar


LITE ANNAT SKIT-

41. är du nöjd med ditt utseénde?- till och från
42. är du nöjd med ditt liv?- ja
43. är du nöjd med din klass?- ja
44. var de här testet kul?- nja, de tjorvade sig en aning så blev mest arg

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam