måndag 23 augusti 2010

hoppsan.

tio dagar sen verkar det som..
jag suger.
men så kan de va..
jag har inte haft så mycket att skriva om...
för dom närmsta 10 dagarna har jag bara haft ångest för skolan..
alltså så sjukt deprimerande..
har sovit dåligt flera nätter för att jag tänker så mycket på hur ledsen jag kommer vara varje kväll när jag sover utan älsklingsoskar kommer bli så jobbigt :(

jag önskar att skolan fanns på hemmaplan, så jag fick vara hemma heeela tiden.. men nej. såklart så måste jag fara till äckliga, tråkiga öjebyn varje vecka nu framöver.. it sucks!

jaja, ikväll så ska min kära älskling skjutsa mig till pite.. de blir ganska sent för att han har träning från 19 - 21.. men han sa att han ville..
sen så ska han upp 6 imorgon för att han ska på nån jobbintervju i arvidsjaur imorgon klockan 9..

jag sa att han inte behövde.. men han ville.. och innerst inne så vill ju jag också... jag vill sova med han en natt till... en ynka natt till.

du betyder allt för mig oskar sandman!


och jag vet hur ledsen jag kommer vara imorgonbitti när han säger hejdå.
jag tror inte att jag kommer kunna somna om... usch så tragiskt.
har redan en stor gråtklump i halsen..
den har varit där hela helgen..

fyfan.

men jag kommer hem fredag och då får jag sova med han igen..


måste tänka positivt även om allt känns hopplöst..


jaja. nu ska jag gå. och göra nåt.
ha det så bra, så hörs vi nångång!

JAG ÄLSKAR DIG OSKAR

2 kommentarer:

  1. Älskar dig med veckan kommer att gå snabbt (:

    SvaraRadera
  2. ja älskling, det tror jag också! :) jag älskar dig! ♥

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam