söndag 11 juli 2010

sommar, sommar och sol!

idag har jag och oskar stigit upp vid 12, och sen for vi efter en stund till kjell och lena och hälsade på :)
efter en liten olycka som bildade tårar men som ändå gick bra, fika och ett trevligt telefonsamtal med stefan + en massa lek med alma, så for vi hem (:
sen satt oskar och spelar fotbollsspel i 3 timmar, och jag satt vid facebook under den tiden och trååååkade. ;)

nu kollar vi fotboll och sen ska vi kolla "min vän charlotte" eller "charlotte's web" som den heter på engelska.. (: filmen har vi fått låna av alma och imorgon får hon tillbaka den (:

ha de så bra!
nu är det bara en ledig dag kvar innan jobb :(

heeejs!


och du oskar........................... JAG ÄLSKAR DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam