tisdag 13 juli 2010

du är så vacker utan spackel

idag (måndag) har jag och oskar varit i grandal och badat : ) var ganska kallt för det blåste, men det var mysigt ändå!
sen har vi som bara myst på :)
och jag har försökt tagga lite för imorgon, men om jag är superdupertaggad nu? nej.. inte värst..
tur jag börjar min första dag med en eftermiddag. då slipper jag vara så sjukt nervös ;) förstår faktiskt inte varför jag är så nervös som ja är.. men de är bara så :b

vet inte vad mer jag ska skriva..
slänger in två söta bilder på mig och oskar :)
men det är oskar som gör bilden söt!
jag älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Tror nog mer att det är du som gör bilderna söta (:

    SvaraRadera
  2. älskling, det tror jag inte ;)

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam