fredag 2 juli 2010

kommissarie späck

igår så bjöd älsklingsoskar mig på bio! :)
så mysigt! så vi såg kommissarie späck.. alltså, nog var den bra. men jag trodde den skulle vara lite bättre. men nog skrattade jag, så dålig humor som jag har ;)

men före bion så for jag ut å ragga med coolaste elin grahn som har köööööööörkort! ;)
kul att träffas å prata, måste vi göra om, eller hur elin? :)

jaja, nu sitter jag nervösare än fan å bara väntar på att tiden ska gå..
om typ 20 minuter ska jag börja gå till gabriella för att vara i god tid..
och sen klockan 11 börjar hela modevisningen.... ÅSHIT! alltså.. nog för att jag gjort det förut.
men ändå läskigt att gå utan å ha tränat, typ improvisera(?!)....
jaja, det går om man vill..
+ att det kommer vara mer nervöst eftersom att oskar ska komma å kolla ;) haha!

men nu ska jag gå å platta håret.
ha det bra, och önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam