onsdag 30 juni 2010

vad vore jag, utan dina andetag? ♫♪

nu har oskar farit på pokerkväll med sina vänner.. och jag stannade här..
han har varit borta i typ 20 minuter, och jag har redan jättetråkigt..
vad ska jag göra här helt ensam?

help me out of here!

jaja, nu kommer en lista i brist på annat.

OM DIG SJÄLV.
Vad har du på dig just nu? leggings, svart topp,
Vilken hårfärg vill du ha? den jag har nu
Kan du vicka på lillfingret? ja
Är du komplexfri? nej, vem är det egentligen?
Har du någongång hittat en 20 lapp på marken? ja!
Kan du vissla? ja
Gillar du viskleken? nja
Tycker du att Simple Plan är bättre än Good Charlotte? ohyes
Vad händer imorgon för dig? har ingen som helst aning.. vet bara att jag ska vara med oskar
Vad åt du senast? jordgubbar med grädde
Vad var din favoritfilm som liten? djungelboken
Brukar du leka med dina småsyskon om du har några? leka vet ja väl inte
Vad har du i håret just nu? inget?
Älskar du någon form av dryck? coca cola
Har du skrattat ihjäl dig på grund av att ha sett en viss person? haha. jå..

10 favoriter
Färg: röd och svart
Mat: tacobox
Band: silverstein
Film: flicka osv
Bok: syskonkärlek osv
Sport: innebandy och ridning
Årstid: sommar och vinter
Veckodag: fredag och lördag
Dryck: coca cola och mjölk
Tid på dygnet: kväll

9 för tillfället
Humör: sådär
Smak: vet inte.. oskars pussar typ
Kläder: leggings och topp
Bakgrund: ?
Nagellack: inget
Tid: 19:48
Omgivning: oskars sovrum
Irritationsobjekt: myggen

8 första
Bästa vän: elin grahn
Skolan: ringelskolan
Husdjur: kanin
Piercing: öronen
Förälskelse: kommer inte ihåg
Musik: vet inte
Bil: minns inte
Kyss: -

7 senaste
Cigarett: ingen
Mat: oskars kassler och spagetti
Dryck: coca cola
Biltur: måndags
Kyss: för en halvtimme sen
Spelad låt: utan dina andetag - carolina wallin pérez
Tv-program: amazing race (nedladdat)

6 har du någonsin
Dejtat en av dina vänner: man dejtar inte.. och nej de har ja inte
Brutit mot lagen: jo
Blivit arresterad: nej
Badat naken: jo
Varit med på tv: jo
Kysst någon du inte känner: då kände vi inte varann

5 nej tack
Kläder: oranga kläder
Mat: ärtsoppa
Musik: hårdhårdhård rock där man inte hör vad dom sjunger
Dryck: öl
Resefordon: buss

4 saker du gjorde igår kväll
Du gjorde igår kväll: satt vid datorn 
Du hörde: oskars musik
Du såg: datorn & bra film
Du lärde dej: vet inte

3 personer
Du kan berätta allt för: oskar och hanna
Du tycker om: oskar!
Du inte gillar: hitler

2 val
Kaffe eller te:  te
Vår eller höst: vår

1 önskan
jag önskar att jag och oskar är tillsammans för alltid.
för tillsammans med honom så är jag(vi) oslagbara!
det finns ingen som du, oskar.
du är så underbar.
och jag älskar dig över allt annat!

1 kommentar:

  1. Typically the t100577 Nest learning thermostat can be described as
    modern newer sorts of thermostat. Recent times have noticed a
    massive increase the realm of computerized thermostats,
    nest looks to turn bradenton surrounding. This is the second installment
    from my Go Green & Save Some Green Series where I will share with you a few simple
    and effective tips on how to start becoming green around the house.

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam