torsdag 10 juni 2010

you've got that something

idag har jag haft mycket att göra..
först steg jag upp 10, och gjorde mig klar, sen så gick jag till apoteket, och skulle köpa min sista gardasilspruta men hade för lite pengar med mig så fick gå till gabriella å låna av henne :)
sen så gick jag tillbaka till apoteket och köpte den och for till sjukan och tog den..
konstigt nog så gjorde den ondare denhär gången än vad de brukar ;/ men det gick ju bra ändå.
sen så hämtade jag cykeln hos pappa å gabriella och efter de så cyklade jag till anna-greta och hämtade mitzi :)
så for vi ut på en lååångsväng - på 2 timmar!
vi for först runt på gångstigen och upp mot ringelskolan, sen ner mot ica, till mamma och lämnade min väska, sen cykla jag till gielas men då hade dom lunchstängt så då for jag till statoil och hämtade ut mitt paket! :D


och sen tillbaka till gielas, där jag frågade om jobb, men tyvärr så hade dom inget just då.. men dom skulle höra av sig om det krisade :) så det var ju bra de iallafall :)
sen for jag tillbaka till anna-greta och lämnade mitzi igen och nu är jag här :)

är ganska slut nu =) men det är skönt att få nåt gjort, annars hade jag nog bara legat hemma vid datorn --'

meeeen, nu ska jag öppna mitt paket!

hejssss!


I LOVE U OSKAR!

2 kommentarer:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam