onsdag 9 juni 2010

vad skulle man ha gjort?

nu har jag första dagen på mitt sommarlov, det är typ fint väder och jag sitter bara inne!?
men egentligen, vad skulle man ha gjort?

funderar på att fara ut å cykla med mitzi kanske.. eller bara fara ut på samhället och se om det händer nå spännande.. är sugen på att göra lite scrapbooking.. får se om de blir :) då måste jag dra på änglafröjd :)

jaja, måste väl börja klä mig och göra mig klar och dra ut.... måste faktiskt få mig lite färg.. jag blir galen, jag ser ut som en snögubbe!



iiinte nice alltså :( dags för brännan att komma strax!

jaja, ikväll är de balen! :)))

och stackars älskling som är magsjuk.. och det är mitt fel :( älskar dig!

2 kommentarer:

  1. om det var fint väder så skulle jag ut och sola :P

    SvaraRadera
  2. det var inte så jättefint väder :b de blåste typ asmycket :p

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam