onsdag 14 april 2010

om ♥

1. Håller om mig runt midjan

2. Försök verkligen att prata med mig

3. Delar hemligheter med mig.

4. Erbjuder mig din jacka om det är kyligt

5. Kysser mig långsamt

6. Kramar mig mjukt

7. Håller om mig nära ditt bröst

8. Skrattar med mig

9. Bjuder ut mig någonstans

10. Umgås med mig och dina vänner tillsammans

Fortsätt läsa..

11. Ler jag, ler du alltid tillsammans med mig.

12. Vi tar bilder, en bild säger mer än tusen ord..

13. Låter mig sitta i ditt knä

14. När jag säger att jag älskar dig mer, förneka du det. jag får höra att du älskar mig mest

15. När mina vänner säger att de älskar mig mer. Förneka det, håller du om mig hårt framför mina vänner, det får mig att känna mig älskad

16. Leker med dina fingrar i mitt hår

17. Kysser mig då jag minst anar det

18. Kramar mig bakifrån och håller om mig runt midjan

19. Berätta för mig hur vacker jag är

20. Du berättar hur du känner för mig.

21. Öppnar dörren, följer mig fram till dörren/bilen. Jag känner mig trygg och du anses vara en gentleman

22. Berättar att jag är ditt allt – OCH du verkligen menar det

23. Om du märker att något är fel, så frågar. Förnekar jag det så håller du bara om mig utan att säga ett ord. Jag förstår då att du alltid finns där, oavsett vad

24. Får mig att känna mig älskad

25. Du kysser mig framför andra tjejer, då inser jag, att jag är den enda som betyder något i din närvaro

26. Du ljuger aldrig för mig.

27. Du tänker aldrig ens den tanken på att vara otrogen, hoppas jag?

28. Tar mig till platser jag verkligen gillar

29. Smsar eller ringer mig på kvällen och berätta hur mycket du saknar mig

30. Du sesr till att alltid finnas där för mig. Även om jag inte behöver det just då, så mår jag bättre av att  att du finns för mig alla tider på dygnet


Läser du fortfarande, för detta är viktigt!!?


31. Håller mig tätt intill dig när det är kallt.

32. När jag är rädd, håller du mig nära och kysser mig.

33. Kysser mig lätt på kinden eller i pannan iblland (det ger mig en vinkel av att du vill känna mina läppar mot dina)

34. Även när vi ser filmer, lägger du din arm om min axel och jag lägger automatiskt mitt huvud mot din axel. Du lutar upp mitt huvud och kysser mig

35. Lämnar mig ALDRIG på skämt eller är arg på mig. Om jag är upprörd, tröstar du mig.


Tänker du verkligen på alla underba saker du gör för mig?

36. När andra människor dissar mig, står du upp för mig

37. Tittar mig djupt i ögonen och säg att du älskar mig, så att mina tårar tränger på.

39. Du är dig själv, samma person som jag lärde känna den 27 november.

39. Du ser till att det är du som tar första steget och tar mig i handen när vi är i stan. Jag vet då att du inte skäms för att visa att jag är din!

40. Försöker hålla om mig så länge som möjligt när du kramar mig

Du ser verkligen till att jag VET att jag är älskad!


41. Ringer eller smsar och berätta hon mycket jag betyder. Det kan vara när som helst på dygnet!

42. Tröstar mig när jag gråter. Torka bort mina tårar och håll mig tätt intill dig

44. Påminner mig alltid hur mycket du älskar mig. Jag tröttnar aldrig på dina ord

45. Jag vill att du läst igenom hela denna listan och tagit åt dig det varenda ord . Tro mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam