fredag 16 april 2010

om att färga håret ännu en gång

idag steg ja upp halv 10 åså skjutsade oskar mig till gabriellas där jag färgade håret och fick äntligen fixa till min lugg :D
kände att de var dags med båda delarna, hade typ 10 decimeters utväxt och sne å ojämn lugg. inte nice nånstans ;b
hehe, ska också passa på att gratta alexwenn som fyller 18 år idag!
http://bushopparen.blogspot.com/


hehe, pappa m.fl ska till skorrejaur idag, och jag blir kvar hemma hos älsklingsoskar :)
ska snart fara dit =) känner nästan en skuld att jag drog upp han i morse. :( men han sa att han ville skjutsa mig, söt som han är :* ♥

menmen, nu ska ja fortsätta kolla igenom internet å titta på min söta vovve som sover vid mina fötter :) här kommer en liten bild på henne :)















jaja, vi hörs senare, hoppas ni har en bra helg!
puss♥

1 kommentar:

  1. I love what you guys tend to be up too. This sort of clever work and exposure!
    Keep up the excellent works guys I've added you guys to my personal blogroll.

    Feel free to visit my webpage - cellulite treatment cream

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam