onsdag 24 mars 2010

om att jag är rik genom min pojkvän och mina vänner

jag känner att jag måste hitta på fler rubriker till mina blogginlägg...
men de är svårt när man inte har någon fantasi...

menmen, idag har vi haft friluftsdag så jag for till kåbdalis med lina (: riktigt trevligt å niiice väder var de då kan ja lova! inget man klagar på.. bara att de kunde varit liiiiiiiiiite varmare ;)

men det var EN person som jag saknade just när jag satt i solskenet..
och det var min älskade oskar.
han har jobbat idag, å han var avis på mig.
men vi blev blöta båda två.
han för att han plumsat i snö och jag för att ja lekt i snö :p
jag har åkt sopsäck ;)

jaja, nu ska ja fortsätta spela mitt roliga tvspel sen kolla nå tv, å SEN ringa till älskling!

jag saknar dig!

det är viktigt att man får sakna varandra då och då, men de är ingenting man längtar efter, för det gör ont.. <3


puss,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam