fredag 5 mars 2010

om att det äntligen blivit fint väder

yes! äntligen är solen häääärna ;) 
vet inte riktigt vad ja ska skriva..
tänkte bara tvärslänga iväg ett inlägg så de blir lite update =)

sitter iallafall hos oskar nu (: han är för tillfället ute å pussar på sin skoter :b

i helgen blire då gråträsk för våran del... hoppas att min fader kan skjutsa mig dit på lördag.. annars tar ja mig inte :/ om nu inte mamma eller janne kan (a)

i g-town ska ja göra något jag aldrig gjort förut... om ja nu vågar...
borde prova för då har jag nåt grymt att skryta om på skolan när jag kommer tillbaka dit ;) 
haha. va de är berättar jag senare (: 

vad händer för er i helgen? :) 

tycker dessutom synd om alla granare som börjar om skolan på måndag...
själv är ja ju ledig två veckor till..
och jag tror att några personer är liiiiiiiiiiiiiiiiiiite avis om ja inte har fel? :p hahaha

hoppas iallafall att ni får en bra helg.
och alla arvidsjaurbor - hoppas att ni får ett bra sportlov.. 
hoppas vi hinner ses lite? 

puss

M A T I L D A O S K A R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam