torsdag 4 februari 2010

om att få en tidig helg

det är NICE, men nu när ja går ettan så får jag ju mycke enklare dagar, som i veckan, måndag gick jag hela dagen, tisdag började jag klockan 14.10, onsdag likadant, och idag börjar jag efter lunch + att jag är ledig imorgon. det är NIIIIICE! ;)
menmen, jag har iallafall vaknat och duschat nu, viska har fått mat, så nu ska jag bara klä mig å sminka mig + att fixa håret lite innan jag går på lunchen på skolan, orkar inte göra nå mat hemma idag när jag ändå kan få serverad mat där.. alltså lika bra? ;b

HEEEEM idag, förstår folket hur överlycklig jag är?! jag älskar att vara hemma i arvidsjaur. för i arvidsjaur finns världens bästa oskar, som jag saknar såååå mycket..
så ikväll behöver jag inte sova ensam.. får se hur de blir natten mot söndag, för han ska till kalix på innebandymatch... men vi märker ju..
hehe, det blir nog ett till blogginlägg i helgen, om vi har tur.. kommer somsagt spendera den största tiden hos oskar.

menmen, puss på er, vi hörs!

M A T I L D AO S K A R


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam