onsdag 20 januari 2010

om att med detta blir det 100 inlägg

hm, första veckan strax avklarad eftersom jag åker hem imorgon :)
i veckan har jag haft viska på skolan, och hon har verkligen klarat det över förväntan.
jag är så stolt över henne!!
hon har börjat vänja sig vid allt folk å alla hundar, hon är inte alls lika på! :p
åså idag har vi prövat åka buss för första gången, lokalbuss in till stan som tar ca 20 minuter.
på ditvägen var det liiiite läskigt.. skakade, åså, men ja kan förstå det, för det låter så mycket, är tvära svängar så man nästan ramlar omkull när man sitter i mitten på bussen där som vanligtvis ställer barnvagnar och rullstolar :)
men sen på hemvägen så satte vi oss längst bak i bussen så då satte hon sig å tittade ut över hela bussen, bra uppsikt åså :b å då var hon helt kolugn :) shit så glad å stolt jag blir!!!!!!!!!!!!!! :D

jaja, imorgon har vi hundkurser, vi ska klämma in hela klassen + alla deras hundar i ett klassrum, hehe, ja undrar hur det kommer sluta.. men förhoppningsvis bra.
sen så ska jag åka hem :)

men jag tror att hon kommer tycka att det är lättare med en vanlig buss, dom låter ju inte alls lika mycket :)

jaja, nu ska ja sova :)
puss

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam