söndag 17 januari 2010

om en bra helg tillsammans med oskar

i helgen har vi varit i grannäs hos hans mamma å pappa, körde nå skoter, grillade med hans kompisar med mera, å jag tyckte det var jättekul!
synd de var halvdåligt väder, annars hade det nog blivit mer skoterkörning.. men jag fick se detdär stället som han pratat så mycke om! :) dom hade riktigt stort å fint hus, fin utsikt och allt! :)

så igår for vi dit ungefär klockan 10 lämna vi samhället, så kom vi fram typ 11. prata en stund, sen tog jag och oskar skotern å for till kåtaholmen å åt lunch (: eldade en stund å bara myste på (: sen for vi tillbaka till huset åså for vi med bilen till högbacken å hälsade på nå folk, komme tillbaka, sovde en stund innan middan, typ en timme, kändes skönt. både jag och oskar var helt slut, konstigt nog :p oskar kan jag väl förstå, han som hade slitit som en djur för att få upp skotern på släpet innan vi skulle fara, men jag däremot hade ju inte gjort så mycket.. men trötthet brukar ju smitta av sig ibland.
sen när vi sovit så åt vi jättegod middag (: fick prova smaka gäddbullar för första gången i mitt liv, å det var faktiskt riktigt gott åså sen åt ja en bit lasagne också :) gött!




sen på kvällen for vi ut med skotern å träffa en gäng härliga människor! då drog vi till kåtaholmen igen, tände en brasa, å umgicks med dom! blev en riktigt bra kväll, ångrar inte en minut! sjukt roligt! massa skratt å en massa historier :D alltid kul!

jaja, sen idag, så har vi bara suttit vid teven, myst på som bara den :)
underbart var det, blev lite trött, oskar också, men vi höll oss vakna på nåt vänster :p

åt middag där, sen så for vi hem...

tragiskt ändå. nu kommer jag inte träffa oskar på en vecka.. om han nu inte kommer till piteå :) hoppas :D

jaja, blev ett ganska långt inlägg :)
imorgon ärde första skoldagen för mig, ser verkligen framemot det eftersom att jag tar med mig hunden nu! :)

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam