onsdag 13 maj 2009

om att glömma att skriva i bloggen

ja, jag har inte haft så mycket att skriva om, så därför har det bara inte blivit några inlägg.
jag har haft praktik på gabriellas hairstyle i två dagar - måndag och tisdag. det var trevligt, att få stanna hemma längre. väldigt skönt.
men idag blev det dags för skola igen, så nu på morgon så blev det att sätta sig på bussen för att åka till öjebyn.
känns ganska ovärt att komma hit och bara vara här i 2½ dagar, och sen åka hem igen, och sen vara hemma i 2½ dagar och sen åka igen.
sen nästa vecka så går vi bara till onsdag sen ska jag hem igen.
blir väldigt mycket framochtillbaka, onödigt mycket.
jaja, nu strax ska jag gå till lektion - odling på åker.
menmen, vi hörs
/m,

1 kommentar:

  1. Ja det blir litte "hattigt" fram och tillbaka...
    Kram/mamma

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam