torsdag 14 maj 2009

om att bli gråtfärdig

ja, en häst hemma på stallet ska avlivas, sessan heter hon, och vi står varandra riktigt nära.. hon är så fin och underbar och jag kommer att sakna henne riktigt mycket. usch så hemskt det kan vara ibland. :(
jag fick ett sms av hanna idag där det stod ; sessan ska bort. och jag ringde henne direkt, och då fick jag veta av henne att stallets personal bestämt att hon ska tas bort på måndag eller tisdag. det är riktigt sorgligt och jag har varit deprimerad hela eftermiddan :/
jaja, ska inte försöka dra ner mig i det så mycket. ska säga hejdå till helgen.
menmen, nu väntar lisa på mig - vi ska gå ner och bada fötterna i dammen vid GC ;D
vi hörs!
/m,

1 kommentar:

  1. Ja, jag förstår att det känns tråkigt. Rätt tänkt att inte dra ner sig för mycket.
    Kram

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam