fredag 13 mars 2009

om att vara hemma igen

det är så väldigt skönt att vara hemma nu igen! :) jag hann träffa mamma idag när jag kom hem, för att pappa skulle med ett billass till stugan, bilen var full i saker, så jag fick inte plats, då gick jag till mamma och följde henne att handla. kul att hinna träffa henne en stund iallafall i helgen, för att imorgon far jag till stugan och blir där till på söndag, och mamma ska på ikea imorgon, och slalomtävling på söndag, så inte riktigt säkert att ja hinner träffa henne då.. men förhoppningsvis.

och just nu sitter jag på min stationära dator hos pappa, som det inte funnits nåt ljud på. men min snälla farbror, donald, har fixat det åt mig, tack! :)
sitter och lyssnar på kevins skiva nu, så riiiktigt bra den är! blir liksom aldrig less den, kan nästan alla låtar utantill, och sitter och storsjunger till den! ;)
kul är det verkligen!
jaja, imorgon ungefär vid nio är det tänkt att vi ska fara till stugan, då hinner vi köra skoter och mysa, jag ska ta med mig selen till mitzi, då ska ja leka med henne åxå, och, hon ska få åka skoter med mig också, hon är lite skakis när hon åker skoter, men det är bra att vänja henne, :)
vi får se hur hon reagerar..

jaja, nu måste jag försöka fortsätta städa, pappa tycker att min rum ser ut som ett bombnedslag ;) haha, ska rensa hela rummet, och de går - sådär - ;) haha,
det blev ett ganska långt inlägg.. hoppas någon kommenterar nurå!
vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam