torsdag 12 mars 2009

om att inte få några kommentarer..

..och det är riktigt tråkigt. hm, jaja, ska försöka skaffa en såndär som kollar hur många besökare man kan på bloggen så att man kan hålla koll :)
idag, hade vi data på morgonen, och eftersom att vi gjort en powerpoint som var sista uppgiften i datakunskap, så hade vi redovisning idag, det tog ungefär 20 minuter, men då var vi bara 4 stycken som redovisade, för att två inte var klara med sina än.. jag gjorde om arvidsjaur. den blev ganska bra faktiskt, hittade nå fina bilder :)
jaja, sen fick vi sluta ungefär klockan 9, så då gick jag och lisa till smådjurshuset och kollade lite, på alla söta djuren :)
sen gick vi en tväris och satte oss i "personal"-rummet i laggårn, pratade lite med personalen, sen var det dags för lunch, och efter det hade vi svenska och sen p&f..

och imorgon är det FREDAG! :D det var tänkt att jag skulle och rida med hanna imorgon, men då var alla hästarna upptagna :(( så det var ju bajs, menmen, lördag ska jag till stugan med pappa å dom :)) sover över där till söndag, så jag får väl ta å träffa mamma på söndan :)

jaja, vi hörs!
/m,

1 kommentar:

  1. Hej mitt hjärta! Här kommer en kommentar från mig. Vad kul det ska bli att träffa dig på söndag, och nästa helg kommer du till oss=). Säg till om du vill ha hjälp med räknaren på bloggen.Puss/mamma

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam