onsdag 25 mars 2009

om att vara glad

det är vad jag är - GLAD - av några anledningar, för det första, så fick jag lägenheten som jag ville ha! :D och för det andra så får jag åka hem imorgon, för att jag är ledig på fredag, och för det tredje - att pappa fyller år! :)
jaja, idag skulle jag stiga upp klockan 5 för att gå med lisa och mjölka, det gjorde jag, men tyvärr så vaknade jag 4.54 men hann somna om till 5.15, då lisa skulle komma till mig 5.20.. var nästan helt död, fastän jag gick och la mig klockan 10. :p
jaja, lisa och jag hade vattenkrig i gropen efter mjölkningen ;) det var kul, men ja vart riktigt blöt!
menmen, nu ska jag snart gå på lektion, vi har gympa. ute. ;) det är kallt!

/vi hörs!
/m,

1 kommentar:

  1. Hejsan hjärtat!
    Jag förstår att du planerar nu hur du ska ha det i din lägenhet...=)
    Kram
    C

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam