onsdag 25 mars 2009

om att få vara ledig

på fredag är jag ledig, så jag åker hem imorgon på eftermiddan. gud så skönt! då hinner jag träffa pappa innan han far och jobba på fredag, undrar om jag kanske sover hos honom från torsdag till fredag, och är hos mamma resten av helgen! :)
om det är fint väder så far vi till våttjåkk, riktigt skönt! jag älskar att sitta i en grotta på vittjåkk och dricka varm choklad, åka i pulkbacken ;) och slalom, och kanske ha med en bra bok att sitta och läsa när det är soligt ute! :) så mysigt!
så då hoppas jag att det är bra väder i helgen!
och på fredag, tror jag att jag ska fara till stallet och kolla när lena rider, och mysa med nea. :) det var längesen sist som jag var på stallet. har längtat dit, men tiden räcker inte till. eftersom att jag inte har tid att rida nu så ofta, så blir det inte.
men vecka 17 & 18 har jag apu på stallet, och det blir kul. två veckor på stallet! :D

jaja, nu ska jag strax gå och göra ett excelprov.. önska mig lycka till!
vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam