fredag 20 mars 2009

om att få fara hem idag

jaa! idag är det fredag, och det betyder att jag får fara hem! :D denhär veckan har varit riktigt seg.. men jaja, igår, så var jag och kollade på en lägenhet, och den var inte alls så fin som den andra vid OK, den vid OK var underbar! jag hoppas verkligen att jag får den! :)
jaja, nu har jag bara en lektion kvar - arbetsliv - och sen är det lunch, och sen hem! :) har längtat mycket! ska vara hos mamma i helgen, och förhoppningsvis så blir det vittjåkk, för nu längtar jag så jag tror att jag spricker! :p
och nästa vecka är jag ledig hela fredagen för att lärarna ska på någon kurs, så då kommer jag hem på torsdageftermiddag! alltid skönt med längre helg! :)
menmen, nu ska jag strax gå på lektion!
vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam