måndag 16 mars 2009

om att blir kär..

.. i en lägenhet! :D haha, den var faktiskt riktigt fin, vita tapeter, vitt överallt, och ändå en ganska stor toa! :) hoppas att ja får den, men ja vet, ska inte hoppas för mycket och ta för givet att jag får den, men man får drömma iallafall!
jaja, jag gick iallafall och kollade lägenheten med johanna ikväll. sen gick vi till bibblan i öjebyn och lånade en bok, det blev anne franks dagbok, den är lättläst så den läser ja ut på typ en timma, sen ska jag fortsätta med mammas bok, fånge i öknen, har inte hunnit så långt än, men den verkar bra!
sen skulle jag gå å handla mat, men då strulade det till sig lite, glömde koden till bankkortet! jag har aldrig glömt bort det, får panik typ.
jaja, de löser sig väl, förhoppningsvis..
imorgon, ska jag till kåbdalis, har friluftsdag. ska inte åka nånting, ska typ bara titta på, och leka i backen ;) typ gå upp, och rulla ner eller nånting ;p hah. och nu äntligen börjar asfalten komma fram, och man känner att det är vår! längtar riktigt mycket till sommar nu!
menmen
vi hörs!
/m,

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam