fredag 20 februari 2009

om en underbar fredag!

FREDAG! betyder helg! :D det gör mig lycklig :)
jag slutar skolan 11.25 och då blir det lunch, sen ska jag packa ihop mina saker jag ska ha i helgen, och sen dammsuga. sen åker jag in till piteå.
väl där blir det nog att gå med väskan till hotellet, om jag hittar dit.
sen kommer jag nog sitta och vänta på busstation med dom som ska till arvidsjaur.
och när deras buss har gått, så drar jag ut på stan! :)
kommer vara ute på stan och gå runt till klockan blir ungefär 18. då kommer nog mamma.

längtar riktigt mycket!
men nu har jag inte så mycket mer att skriva om..

vi hörs!

kraam!/m,



1 kommentar:

  1. Ja, det ska bli jättekul. Tror säkert att vi hinner på sta åxå i helgen. Jag tror att du hittar till Statt, det är nära busstationen=)
    Kramar från mamma

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam