måndag 23 februari 2009

om en helg

(har varit svårt att uppdatera, pga, varit på hotell hela helgen)

men jag längtar hem nu, har ju inte varit hemma på en vecka, snart två..
men jag har iallafall haft en underbar helg!

i fredags gick jag på stan med amanda till klockan var 16. sen satt jag på busstation och väntade på att mamma skulle komma till piteå,.
hon kom ungefär klockan 18. och då for vi upp till hotellet, bytte om, och sen gick vi till isladan som inte alls var så långt bort.. markus och hans lag hade redan haft en match, men den såg vi inte, men den vi såg, vann dom! :D
och arvidsjaur-föräldrarna = bästa hejarklacken!
men sen, for vi till hotellet igen, duschade, packade upp.. och sen gick vi ner å tog de lugnt..

lördag, skulle inte hockeyn börja förrän 15, så då gjorde vi oss klar och gick ut på stan, jag och mamma :)
jag hittade nå tights som ser ut som jeans på vila, och en tröja på cubus.. + sockar på h&m.
TACK MAMMA, för kläderna!
mamma, hittade en massa kläder, kul för henne!
sen gick vi till hotellet, bytte till tjockare kläder, och for till isladan, där markus och hans lag skulle spela hockey :D
jag har för mig att dom vann den matchen..
sen var de en till match.
sen for vi till hotellet, gjorde oss klar, och gick ut och åt :D

söndag, tog det lugnt, gick och åt frukost, packade ihop alla saker,
for och såg hockey, dom vann! blev trea! övelyckliga var dom, det var riktigt kul att se!
sen sa jag hejdå till mamma, och linda skjutsade mig till grans..
var lite depp, att de var skola igen.. eftersom att jag kom hit ungefär 15, så var ju ingen här..
menmen, gick och handlade, och efter de så gick tiden mycket snabbare!
och efter det så kom alla!

men nu ska jag alldeles strax gå å äta.

men jag saknar er!
familjerna, vännerna och djuren!

SNART ÄR DET LOV! :D

vi hörs!
/m

3 kommentarer:

  1. Matilda, snart är det helg och vi får ses igen=)
    Puss på dig!
    /Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej igen! När du o jag får tid kan vi ju hjälpas åt med det du undrade om angående bloggen. Hur man ändrar bakgrund och så=)
    Kramar fråm Mamma

    SvaraRadera
  3. hoppas du hade en skit bra helg snygging!!!!!!!!=)=) /eling(:

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam