måndag 6 januari 2014

har ändå inga läsare här..

jag hade glömt bort hela inloggningen till denna blogg så jag startade en ny på nattstad.

http://www.nattstad.se/matildaaeklund

bloggar bara där nu men tänker inte ta bort denna eftersom att hela mitt liv står typ här..

allt som var förr.. och det vill jag kunna titta tillbaka på och minnas....

man blir lite nostalgisk när man kollar denna blogg.. och gråtfärdig.
ja mena, allt som hänt..
och allt som avslutades.. är mitt fel..

jag hoppas verkligen att de stämmer de som sägs; att man lär av sina misstag..
jag hoppas verkligen det...
för jag vill aldrig mer sätta mig i den sitsen att ja mår så pissigt äckligt jävla dåligt som jag gjorde då...
fyfan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam