fredag 14 juni 2013

dra en jävla gräns..

jag har aldrig mått såhär dåligt. 
har aldrig varit i dethär stadiet.. 
 

jag kanske ser stark ut, kanske ser ut som att jag mår bra.. 
men inuti är jag helt trasig.. 

bakom mitt fejkade glada ansiktsuttryck finns ett mörker.. där jag gråter mig själv till sömns med mina sömntabletter och antidepressiva på sängbordet.. 

jag vill inte leva såhär. 
men det kommer ta lång tid innan mitt hjärta är återställt till det normala.. 
väldigt lång tid.. 

och du, T, jag förtjänar bättre än såhär.. 
mycket bättre.. tror du att du kan behandla mig hur som helst eller? 
jag kan också bryta ihop.. 
och vänta bara, jag ska bli starkare och ge igen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam