tisdag 5 juni 2012

Deprimerande regn..

Är så less på detta väder..
Jag blir så fruktansvärt deprimerad när jag tittar ut genom fönstret å ser att det bara faller vatten mot marken.
Känns nästan tråkigt att fira studenten såhär.. Men ja, när man väl är onykter så bryr man sig inte om något, eller någon. Och det är verkligen mitt mål just nu.
Vill inte behöva bry mig eller tänka på någonting annat än mig, min hund, att jag tar studenten och på att fira den. Det är de enda jag vill tänka på under denna vecka. (mamma, ta det inte personligt).

Vill bara inte lägga ner en massa tid och energi på att göra någon annan nöjd.
Nu vill jag vara nöjd och that's it.
Iallafall för en vecka.
Sen ser jag vars livet puttar mig.

Klockan är iallafall 03:02 just nu, och jag är inte det minsta trött.
Kollar sex and the city the movie och äter pringles.
Får se hur länge jag blir upp inatt.. Igår gick jag och la mig kl 06:02..

Imorgon så ska jag stiga upp ganska tidigt och ta itu med kaoset här hemma. Känns lite konstigt att bo ensam men samtidigt helt jävla underbart att ha ETT ställe att kalla HEM.

Så imorgon blir det att sätta upp taklampan i rummet. Sen ta itu med nå lådor som står överallt..

Ska även hämta mitt jobbschema imorgon! Hoppas jag får nå bra tider!:)

Ha de så bra tills vi hörs igen!

1 kommentar:

  1. Varför skulle jag ta det personligt? Jag tänker i alla fall på dig. Kram!

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam