måndag 21 maj 2012

you broke my heart, when are you gonna put the pieces together again?

jag orkar inte gå omkring ovetandes om vad som hänt..
jag behöver svar..
svar på mina frågor som jag ställer..
får ingen respons whatsoever..

men jag tänker vänta..
vänta på dig..
vänta på att du hittar tillbaka till mig..
vänta på att du ångrar dig så bittert och vill vara med mig igen..
jag tänker vänta..
även om det tar 100 år så tänker jag sitta här och vänta.

för jag tänker inte ge upp..
ge upp på det vi kan ha.
ge upp på tanken att ha dig nära..
så nära att jag vill krypa under skinnet på dig.

även om jag ska måsta må dåligt över detta..
må så dåligt att jag inte kan sova..
må så dåligt att jag inte kan äta..

du är värd det.
värd alla mina tårar som strömmar ner för mina kinder..
värd alla sömnlösa nätter som jag ligger och funderar.
värd alla tankar som endast handlar om dig..
värd alla mardrömmar jag har..

kom ihåg vad vi sa..

- du får aldrig lämna mig.
- det ska jag inte.. bara du inte lämnar mig.
- det ska jag inte, jag lovar.
- jag älskar dig.
- jag älskar dig med.

du lovade mig, snälla. håll de löftet..
håll löftet som du lovade, att du aldrig skulle lämna mig.

jag kommer aldrig lämna dig, även nu när det har blivit såhär.

även om många tycker att jag ska skita i dig.
och att du inte är värd det..

men jag håller inte med..
du är värd allt.

för jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam